Na Tviteru je objavljena fotografija modela suknje koja je sudeći po imenu brenda na toj kreaciji, deo jedne Balenciaga kampanje. Taj model je dokaz esktremnosti u modi odnosno preslikavanja najrazličitijih predmeta koji nemaju veze sa odećom, na polje dizajna. Bilo je i ranije takvih ideja u svetskoj modi, ali daleko daleko boljih. Pogledajte kako izgleda ta "fuzija".

Suknja Balenciaga zapravo nije "kao" patosnica odnosno podna prostirka za auto već indentična tom predmetu.

Na zvaničnom sajtu sporne modne kuće, među novim modelima suknji nema ove odnsno sličnih kreacija, modeli koji su tamo prikazni približniji su konvencionalnoj modi, a kontroverzna modna marka imala je i ranije slične ispade (poput ovog na slici).

"Koliko košta ovaj modni krik?", pitaju se na Tviteru, a neko misleći na patosnice odgovara: "Imam ga uvek pored sebe". "Šta je sledeće, zavesa od kade?", pita se jedna Tviterašica. Patosnice se prema internet ponudi, mogu kupiti i za 650 dinara, a one većih dimenzija za 2.500 dinara.

Balenciaga je prošle godine šokirala svet sramnim kampanjama koje su ocenjene kao promocija dečje pornografije i pedofilije.

balencijaga0742139412.jpg
TheImageDirect.com / The Image Direct / Profimedia 

Brend je uputio javno izvinjenje zbog fotografija dece sa torbama u obliku plišanih medvedića, na kojima se nalaze bondiž detalji (te igračke nije trebalo da se nađu na slikama sa decom, rekli su iz modne kuće), insistirao je da su bez njegovog znanja u kampanju uključene slike pravnih dokumenata o dečjoj fotografiji i tvrdio da njegovi modeli nisu inspirisani slikama Mikela Boremansa, u čiji rad spadaju i slike nage, kastrirane dece, a čija se knjiga nalazi na trećoj više nego spornoj reklami. Modna marka je za prva dva skandala optužila produkcijsku kuću North Six i scenografa Nikolasa Des Žardinsa, tužeči ih za 25 miliona dolara. Balensijaga je u zvaničnom saopštenju objavljenom na društvenim mrežama odakle su povučene sve slike iz pomenutih kampanja, naglasila da joj je bezbednost dece veoma važna i da je oštro protiv zlostavljanja dece.

Skoro niko nije smatrao da je ovo izvinjenje kao i izvinjenje koje je uputio kreativni direktor brenda Demna bilo dovoljno.

(Kurir.rs/ŽenaBlic)

Bonus video:

02:25
ŽESTOK OKRŠAJ U PROGRAMU UŽIVO! Antonijević: Biti gej je moda i Evroprajd je preterana seksualnost! Azdejković: KO ŠIŠA VEĆINU! Izvor: Kurir televizija