Tašne i automobili su oduvek bili simboli luksuza i prestiža, međutim, neočekivano se među te ikone stila "ugurao" i jedan svakodnevni predmet - toalet-papir. Njegova transformacija iz obične potrepštine u izraz individualnosti pokazuje koliko se vrednost i percepcija luksuza promenila u modernom društvu.

U savremenim restoranskim toaletima, elegantno dekorisani prostor sa piramidom toalet-papira postao je uobičajen prizor. Ono što odstupa od tradicije jeste činjenica da ni poznate ličnosti i influenseri ne oklevaju da uključe toalet-papir u svoje kadrove. Ukoliko je proizvod inovativan ili unapređen, toalet-papir na snimku postaje poželjan detalj.

Na fotografijama koje promovišu proizvode kupatilskog nameštaja, toalet-papir često ima svoje mesto, uredno složen, kao sastavni deo enterijera. Nije više skriven ili ignorisan; toalet-papir postaje izraz ličnog stila, govori o vama gotovo isto koliko i vaša tašna ili automobil.

Globalni brendovi prepoznali su ovaj trend i prilagodili su svoje pakovanje. Sada se često štampaju šarene ambalaže, a ubrusi se pakuju u papirne omote sa iscrtanim simbolima održivosti kao što su pande, drveće, zeleni listovi, pa čak i motivacione poruke.

Važnost izbora pravog papira nikada nije bila veća - traži se proizvod koji ne odražava besomučni konzumerizam, već je pažljivo odabran sa istom posvećenošću kao i pasta za zube ili odgovarajuća četkica.

unutra-u-tekst.jpg
Promo 

Poznata domaća kompanija, na primer, nudi nebeljeni papir od celuloze u svom širokom asortimanu. To je papir koji šalje jasnu poruku o zdravlju i bezbednosti, prirodnosti i odgovornosti prema okolini.

Ali kako je ovaj fenomen nastao? Kako smo prešli sa običnog kupovanja toalet-papira, bez obzira na poreklo i kvalitet, na fazu gde nam je zaista važno šta kupujemo, šta je izloženo u našem kupatilu i čime ćemo dodirnuti svoju kožu?

Velike nestašice papira u vreme korone

Setimo se vremena pandemije, kada su rafovi toalet-papira doslovno prvi ostajali prazni, jer su ljudi skladištili papir u neverovatnim količinama. Stiven Tejlor je klinički psiholog i autor knjige "Psihologija pandemije", koja kroz istoriju gleda na to kako se ljudi ponašaju i reaguju na pandemije.

"Kada vam neko kaže da ostanete kod kuće i izbegavate kontakt sa drugima, naravno da ćete poželeti da se obezbedite kako biste bar u kući mogli da imate sve osnovne potrepštine. Ljudi se tako ponašaju iz straha, pa im kupovina toalet papira, koliko god to smešno zvučalo, pruža osećaj kontrole u jednoj ovako bespomoćnoj situaciji."

Toalet-papir kao statusni simbol ili otpor konzumerizmu

Ukupno gledano, prisustvo braon toalet-papira od 100% nebeljene celuloze u kupatilu može biti snažan izraz vlasnikove svesti, vrednosti i stila.

Braon toalet-papir postao je deo šire filozofije života koja se fokusira na autentičnost i jednostavnost, a pored toga pokazuje da je korisnik etički osvešćen i informisan i da brine o svom zdravlju.

Ukoliko ćete pre uložiti u džemper od kašmira nego u isti od poliestera, vi ste okrenuti kvalitetu, a ne konzumerizmu. Volite da prijatni materijali budu u dodiru sa vašom kožom i obraćate pažnju na širu sliku i utisak koji ostavljate. Onda nećete dozvoliti da papir koji koristite bude od recikliranog materijala koji često može sadržati opasne supstance.

Novi trend upotrebe toalet papira govori da potrošači ponovo obraćaju pažnju na to što kupuju, vode računa o sastavu toalet papira i generalno ga doživljavaju podjednako važno kao bilo koji drugi proizvod.

Ako ne i najvažniji od svih, kako je posvedočila pandemija.

Promo