NAJPOZNATIJA SRPKINJA NA INTERNETU POKORILA PARIZ: Prošetala luks torbu koja košta BOGA OCA, a mnogi je ne bi ni pogledali (FOTO)
Nigde na ovoj tašni nema monograma, logotipa, natpisa ili dezena koji bi ukazao na to koji brend stoji iza nje, a ipak – upućeni znaju da je sinonim za luksuz i može da svrgne s trona "birkinku"!
Srpska influenserka Tamara Kalinić ovih dana boravi u Francuskoj zbog Nedelje mode u Parizu, a za kratko vreme ponela je nekoliko izdanja koja su privukla pažnju.
Videli smo je najpre u kompletu sastavljenom od sakoa i suknje, a potom i u mini-haljini pink boje u stilu barbiecore trenda.
Izgledala je zanosno i u kombinaciji ultrakratkog dubokog šortsa i košulje s pussy mašnom, kao i u šik midi-suknji i kratkom topu.
Šta god da obuče, Tamara Kalinić izgleda božanstveno i u korak s najnovijim trendovima, a jedan detalj koji je ponela u Parizu prava je mala modna opsesija poznatih trendseterki u poslednje vreme.
Ona je pozirala za Instagram kako bi reklamirala sat Audemars Piguet, a tom prilikom je u ruci držala torbu za koju modni znalci kažu da može da nadmaši i čuvenu "birkinku".
Velika tote torba Tamare Kalinić
Srpska influenserka je uz predimenzionirano odelo i klasičnu belu košulju ponela braon tašnu brenda The Row, konkretno model Margaux, koji smo već videli na svetskim zvezdama poput Dženifer Lorens, Zoe Kravic, El Fening...
Otkako je tek predstavljena, ova tašna dobila je mnogo varijanti, pa se tako sada pravi u četiri veličine, više boja i od više vrsta kože. Svakako je najpopularnija tamnobraon torba Margaux, a Tamara Kalinić je, kao i većina zvezda, ponela model od glatke kože.
Ova tašna ima tote oblik i postala je tako prepoznatljiva da joj nije potreban logo, što bi možda one koji žele da istaknu svoj luksuz odvratilo od kupovine takvog aksesoara, a Vogue je u novembru 2023. pisao da joj je cena u tom trenutku iznosila 3.240 funti, što iznosi nešto više od 3.760 evra.
Luksuzna torba bez oznaka
Ono što je posebno zanimljivo jeste da na njoj nigde ne piše kog je brenda, nema monograma, logotipa... ničega! U pitanju je eksperiment koji je očito uspeo.
- Cilj ove "vežbe" bio je da se vidi da li će se nešto, ako je lepo napravljeno, od kvalitetnog materijala, dobro krojeno, prodavati bez logotipa ili imena - otkrila je svojevremeno za britanski Vogue Meri Kejt Olsen, čuvena glumica koja sa sestrom Ešli stoji iza brenda The Row.
- Srećna sam što sam bliska s tim ženama, one zaista diktiraju gde idemo iz sezone u sezonu - istakla je Meri Kejt Olsen. - Kad dizajniramo, dizajniramo za određene klijente... Razumemo kako izgleda njihov dan, kada i gde putuju.
(Kurir.rs/Glossy/A.G.)
Bonus video:
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!