PROIZVODI KOJI NE ŠTETE PLANETI: Birajte pažljivo!
Ukoliko ste nekada kupili dmBio organske proizvode znajte
da ste sprečili dodatno zagađivanje prirode
Iz godine u godinu, svet se suočava sa uznemirujućim statistikama kada je u pitanju zdrava ishrana na globalnom nivou. Uz savete o konzumiranju voća, povrća i raznih proteina, sve češće se, kao vrsta upozorenja, postavlja pitanje porekla namirnica. Ipak, ljudi se ne odlučuju za one sa naznakom „organsko“, jer važi trend da su duplo skuplje. Međutim, postoje načini da prevaziđete ovaj izbor između sopstvenog zdravlja i novčanika birajući iz široke ponude dmBio organskih proizvoda. Prerađeni organski proizvodi se dobijaju od sirovina iz organske proizvodnje bez pesticida, veštačkih boja i aroma.
Kompanija dm formirala je čitavu paletu proizvoda koji predstavljaju odgovarajuće ekološke alternative proizvodima koje svakodnevno upotrebljavamo i sama svesna štetnih posledica mikroplastike na očuvanje globalnih eko sistema. U ovaj asortiman se, između ostalih, ubrajaju i organski uzgojene namirnice čija proizvodnja ne šteti okolini, linija privatne robne marke za različite namene koja zadovoljava ekološke standarde i prirodna kozmetika čijom se upotrebom smanjuje nivo mikroplastike u morima, samim tim što od 2014. godine kozmetički proizvodi robne marke ne sadrže mikroplastiku. Osim toga, ovi proizvodi se ne testiraju na životinjama, a celokupan dmBio asortiman proizveden je u skladu sa visokim ekološkim standardima, i prolazi detaljan proces kontrole.
Ovi proizvodi deo su kampanje „OSVESTI SE!“ koju je dm pokrenuo sa ciljem edukacije kupaca o značaju odgovorne kupovine i održivog razvoja. Tim povodom, do 31. oktobra 2019. godine u svim dm drogerijama u zemlji kupce očekuje do 30 posto popusta na određene proizvode iz dmBio asortimana.
Kompanija dm prilagodila je principe svog poslovanja održivom razvoju i na svakom koraku nastoji da edukuje kupce i širu javnost o značaju odgovorne kupovine i održivog načina života. Tim povodom, dm se opredelio za trajnu poslovnu orijentaciju LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) koja ima za cilj da mladoj urbanoj populaciji približi savesno konzumiranje proizvoda i održivost u pogledu ishrane, lepote i održavanja domaćinstva.
S obzirom na to da živimo u vremenu kada se prirodne namirnice i proizvodi tretiraju različitim veštačkim materijama i tehnologijama, koje ne samo da uništavaju njihov kvalitet, već utiču i na odumiranje prirode i živog sveta, kompanija dm uvidela je neophodnost promena potrošačkih navika kupaca, kao i promena u samoj proizvodnji. Polazeći od toga, dm nastoji da služi kao primer pojedincima, ali i ostalim kompanijama, sa ciljem zajedničkog delovanja i širenja svesti o pitanju sopstvenog doma, ali i okoline, koju delimo i koju treba da očuvamo za buduće generacije.
Foto: Promo
"OVO JE SAMO POČETAK OSTAVKI" Vučić: Težak psihološki udarac za zemlju, mi 14 ljudi ne možemo da vratimo, VAŽNO JE DA USLEDI KAZNA