Strašne tvrdnje australijskih zvaničnika posle neuspele potrage
ZAPANJUJUĆA TEORIJA: Putnici nestalog boinga 777 su možda još živi!
Džon Jang, vođa divizije koja učestvuje u nalaženju aviona „Malezija erlajnza“ sa 239 ljudi, dao novu nadu njihovim porodicama i prijateljima, ali im i produžio agoniju jer je akcija i dalje neuspešna
Vidi galeriju
KUALA LUMPUR - Istraga ipak tapka u mestu.
Putnici i članovi posade „boinga 777“, koji je pre tačno dve nedelje nestao bez traga negde na putu između Kuala Lumpura na Maleziji i Pekinga, možda su još živi.
Ni traga od ostataka
To su juče saopštili australijski zvaničnici nakon što su u četvrtak krenuli u opsežnu pretragu južnog dela Indijskog okeana, gde su pomoću satelitskih snimaka prepoznata dva objekta u moru za koje se sumnja da su ostaci letelice.
Međutim, zamenik premijera Australije Tonija Abota Voren Trus juče je istakao da spasilačke ekipe ipak nisu uspele da identifikuju misteriozne predmete.
Sumnjive poruke
Zvaničnici Uprave australijske pomorske sigurnosti (AMSA) istakli su da je njihova misija počela u četvrtak u Indijskom okeanu i da je njen glavni cilj pronalazak ostataka letelice.
- Želimo što pre da nađemo te objekte jer bi mogli da budu trag i odvedu nas do ljudi koji se još mogu spasti - rekao je Džon Jang, generalni direktor Divizije za urgentne akcije iz AMSA.
Londonski dnevnik Telegraf tvrdi da je došao u posed svih snimaka razgovora posade aviona s kontrolom leta. Audio-zapise već je preslušao Stiv Lendels, bivši pilot „Britiš ervejza“, koji je ponudio svoje mišljenje o prirodi komunikacije s kontrolom leta.
U celoj komunikaciji od potpune rutine ističu se dve situacije. Prva je ona kad je kopilot Farik Abdul Hamid u 1.07 posle ponoći obavestio kontrolu da avion leti na krstarećoj visini od 35.000 stopa (oko 11.500 metara). Ta poruka bila bi rutinska, ali je zapravo bila potpuno suvišna, jer je identičnu poruku poslao i šest minuta ranije!
Druga situacija, koja je glavni razlog zašto postoje sumnje da je nestanak aviona bio osmišljen, jeste činjenica da se gubitak komunikacije i oštri zaokret udesno dogodio za vreme prebacivanja kontrole leta s Kuala Lumpura na Ho Ši Min. Transponder aviona onesposobljen je samo dve minute nakon poslednje poruke.
- Da sam ja hteo da otmem avion, to bi bio trenutak u kojem bih to učinio - rekao je Stiven Badzigen, još jedan bivši zaposleni „Britiš ervejza“, takođe iskusni pilot „boinga 777“: - To je jedini trenutak u letu kad avion možda ne bi bio vidljiv s tla.
Putnici i članovi posade „boinga 777“, koji je pre tačno dve nedelje nestao bez traga negde na putu između Kuala Lumpura na Maleziji i Pekinga, možda su još živi.
Ni traga od ostataka
To su juče saopštili australijski zvaničnici nakon što su u četvrtak krenuli u opsežnu pretragu južnog dela Indijskog okeana, gde su pomoću satelitskih snimaka prepoznata dva objekta u moru za koje se sumnja da su ostaci letelice.
Međutim, zamenik premijera Australije Tonija Abota Voren Trus juče je istakao da spasilačke ekipe ipak nisu uspele da identifikuju misteriozne predmete.
Sumnjive poruke
Zvaničnici Uprave australijske pomorske sigurnosti (AMSA) istakli su da je njihova misija počela u četvrtak u Indijskom okeanu i da je njen glavni cilj pronalazak ostataka letelice.
- Želimo što pre da nađemo te objekte jer bi mogli da budu trag i odvedu nas do ljudi koji se još mogu spasti - rekao je Džon Jang, generalni direktor Divizije za urgentne akcije iz AMSA.
Londonski dnevnik Telegraf tvrdi da je došao u posed svih snimaka razgovora posade aviona s kontrolom leta. Audio-zapise već je preslušao Stiv Lendels, bivši pilot „Britiš ervejza“, koji je ponudio svoje mišljenje o prirodi komunikacije s kontrolom leta.
U celoj komunikaciji od potpune rutine ističu se dve situacije. Prva je ona kad je kopilot Farik Abdul Hamid u 1.07 posle ponoći obavestio kontrolu da avion leti na krstarećoj visini od 35.000 stopa (oko 11.500 metara). Ta poruka bila bi rutinska, ali je zapravo bila potpuno suvišna, jer je identičnu poruku poslao i šest minuta ranije!
Druga situacija, koja je glavni razlog zašto postoje sumnje da je nestanak aviona bio osmišljen, jeste činjenica da se gubitak komunikacije i oštri zaokret udesno dogodio za vreme prebacivanja kontrole leta s Kuala Lumpura na Ho Ši Min. Transponder aviona onesposobljen je samo dve minute nakon poslednje poruke.
- Da sam ja hteo da otmem avion, to bi bio trenutak u kojem bih to učinio - rekao je Stiven Badzigen, još jedan bivši zaposleni „Britiš ervejza“, takođe iskusni pilot „boinga 777“: - To je jedini trenutak u letu kad avion možda ne bi bio vidljiv s tla.
Malezijka bila svedok rušenja
VERUJE DA JE VIDELA AVION
Malezijka Raja Dalela Raja Latife iz Kuala Lumpura tvrdila je da je tokom leta iznad Indijskog okeana 8. marta iz aviona videla letelicu najverovatnije „Malezija erlajnza“, koja je tog istog dana nestala, i to u području oko Andamanskih ostrva. Međutim, njoj niko nije poverovao, čak ni saputnici i pilot, koji su se samo nasmejali kada je digla uzbunu da je u moru videla nešto veoma veliko, što se presijavalo i imalo konture aviona. Podsetimo, prema nekim podacima, „boing 777“ sa 239 ljudi je baš u jednom momentu leteo oko Andamanskih ostrva.
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila