Iako udruženja potrošača redovno upozoravaju kupce da vode računa pri onlajn kupovini i da proizvode naručuju samo kod registrovanih firmi, ljudi se toga ne drže i često bivaju prevareni prilikom onlajn kupovine!

Tako je jedan par nedavno nasamaren za nameštaj, naručili su putem jedne stranice na Instagramu sto i stolice, a poslali su im oštećenu robu.

- Htela bih da upozorim ljude da ne naručuju sa ove stranice. Mi smo naručili sto i stolice, sve oštećeno. Kada smo im pisali da pošalju novo, rekli su da su poslali. Kasnije su ignorisali poruke, pozive i na kraju su nas blokirali - navodi se u poruci koja je objavljena na storiju Instagram stranice "Serbialive Beograd".

img-2046.jpg
Printscreen Instagram serbialive_beograd 

Iz udruženja za zaštitu potrošača savetuju da prevareni kupci mogu da se pozovu na Zakon o zaštiti potrošača samo ako je trgovac registrovan, a ako nije, onda im ostaje samo da se obrate udruženjima za zaštitu potrošača ili u krajnjem slučaju policiji.

Na internetu i društvenim mrežama svakodnevno možemo da pročitamo razna iskustva prevarenih kupaca koji su poručivali neku robu onlaj, počev od toga da su umesto naručenog proizvoda dobili nešto deseto, pa do toga da im se kupci posle uručenja paketa nikada više nisu ni javili i blokirali ih na društvenim mrežama.

Bonus video:

01:55
KOJA SU VAŠA POTROŠAČKA PRAVA! Evo šta da uradite ako vam se nedugo posle kupovine pokvari neki električni uređaj! Izvor: Kurir televizija