Laki transporter kojim se upravlja kao gradskim automobilom
VOZILI SMO: Folksvagen kedi maksi
Osećaj kad vozite „kedi“ sličan je onom dok ste za upravljačem „golfa 7“. S druge strane, potrošnja od šest litara je za svaku pohvalu
Vidi galeriju
Vozi se kao „golf“.
Trka za prostor jedna je od najžešćih borbi u segmentu porodičnih vozila. U borbu su uključeni monovolumeni, MPV, SUV, limuzine... Ali čak i najjači su ovde nemoćni kad na scenu stupe pikapovi! Pred transporterskim talentom i najjači su nemoćni.
Kao putnički automobil
Nekad su se dostavnjaci vozili kao mali teretnjaci, ali se proteklih godina situacija promenila. Jedan od primera je „kedi maksi“, koji je bio na testu Kurira. Kao da smo za volanom „golfa 7“, prvi je osećaj u „kediju“. Lagano upravljanje, odlična preglednost, mekane komande. Sedišta su upadljivo mekana i dobro drže u krivinama. Odmah uživamo u vožnji. To je utisak koji se nekada nije mogao zamisliti u ovoj klasi.
S druge strane, pod volanom se oseća da je „kedi“ podešen da potegne, karoserija se blago naginje i prija kad znate da vozite laki dostavnjak. Kabina je jednostavna, a komande jasne. Osvetljenje je kao u golfu, a materijali veoma solidni s obzirom na klasu. Za pohvalu su brojne korisne pregrade, bočne mreže, tu je utičnica od 12 volti...
Uz sve to, štednja je jača strana „kedija“. Pod haubom smo imali dizelaš 1,6 sa 102 konjske snage. Na putnom računaru pokazuje autonomiju od oko 800 kilometara, i to u gradskoj vožnji. Potrošnja od 6,3 gradska litra je dobra, mada se može spustiti i ispod šest, što je fantastično s obzirom na masu vozila od 1,6 tona. Nosivost od 700 kg je takođe za pohvalu. Karoserija se blago uvija u krivinama, ali nemamo većih zamerki na stabilnost. Kad je reč o motoru, ovde se „kedi“ najviše razlikuje od konkurencije, jer nema eksplozivnost kao što je to slučaj kod nekoliko konkurenata, već se vozi mekano.
Sve staje u prtljažnik
Na testu smo imali model s dva reda sedišta, a na raspolaganju je varijanta sa trećim redom. Kad se otvore dvodelna zadnja vrata, prikazuje se ogroman prtljažnik. Ne postoji šansa da ne stane u gepek sve što ste naumili.
Cena osnovnog modela (1,2) od 15.549 evra (bez PDV) korektna je s obzirom na višenamensku funkciju koju pruža. Model s testa u opremi „trendlajn“ i dizelom 1,6 od 16.885 evra čini se kao najbolja ponuda za „kedija“.
Trka za prostor jedna je od najžešćih borbi u segmentu porodičnih vozila. U borbu su uključeni monovolumeni, MPV, SUV, limuzine... Ali čak i najjači su ovde nemoćni kad na scenu stupe pikapovi! Pred transporterskim talentom i najjači su nemoćni.
Kao putnički automobil
Nekad su se dostavnjaci vozili kao mali teretnjaci, ali se proteklih godina situacija promenila. Jedan od primera je „kedi maksi“, koji je bio na testu Kurira. Kao da smo za volanom „golfa 7“, prvi je osećaj u „kediju“. Lagano upravljanje, odlična preglednost, mekane komande. Sedišta su upadljivo mekana i dobro drže u krivinama. Odmah uživamo u vožnji. To je utisak koji se nekada nije mogao zamisliti u ovoj klasi.
S druge strane, pod volanom se oseća da je „kedi“ podešen da potegne, karoserija se blago naginje i prija kad znate da vozite laki dostavnjak. Kabina je jednostavna, a komande jasne. Osvetljenje je kao u golfu, a materijali veoma solidni s obzirom na klasu. Za pohvalu su brojne korisne pregrade, bočne mreže, tu je utičnica od 12 volti...
Uz sve to, štednja je jača strana „kedija“. Pod haubom smo imali dizelaš 1,6 sa 102 konjske snage. Na putnom računaru pokazuje autonomiju od oko 800 kilometara, i to u gradskoj vožnji. Potrošnja od 6,3 gradska litra je dobra, mada se može spustiti i ispod šest, što je fantastično s obzirom na masu vozila od 1,6 tona. Nosivost od 700 kg je takođe za pohvalu. Karoserija se blago uvija u krivinama, ali nemamo većih zamerki na stabilnost. Kad je reč o motoru, ovde se „kedi“ najviše razlikuje od konkurencije, jer nema eksplozivnost kao što je to slučaj kod nekoliko konkurenata, već se vozi mekano.
Sve staje u prtljažnik
Na testu smo imali model s dva reda sedišta, a na raspolaganju je varijanta sa trećim redom. Kad se otvore dvodelna zadnja vrata, prikazuje se ogroman prtljažnik. Ne postoji šansa da ne stane u gepek sve što ste naumili.
Cena osnovnog modela (1,2) od 15.549 evra (bez PDV) korektna je s obzirom na višenamensku funkciju koju pruža. Model s testa u opremi „trendlajn“ i dizelom 1,6 od 16.885 evra čini se kao najbolja ponuda za „kedija“.
Tehnički podaci
Motor: 1.598 cm3
Ubrzanje 0-100 km/h: 13,5 s
Maks. brzina: 167 km/h
Dužina / širina / visina: 4. 876 / 1.794 / 1.831
Prtljažnik: 1,6 do 3,9 m3
Rezervoar: 60 l
Potrošnja na testu (grad): 6,3 l
Osnovni model: 15.549 evra
Testirani model: 16.885 evra
„Trendlajn“ oprema
Zadnja svetla za maglu, filter polena i prašine, ručno podešavanje visine farova, centralno daljinsko otključavanje/zaključavanje, vazdušni jastuk za vozača i suvozača, ASR, servo, halogeni farovi, ESP, bočni vazdušni jastuk napred, grejanje stakla spoljnih retrovizora, CD/MP3 radio-prijemnik, mrežica/pregrada gepeka, podešavanje vozačevog sedišta po visini, elektropodizači prednjih stakala i retrovizora...
"VIDE DA SRBIJA NAPREDUJE BRŽE OD NJIH" Predsednik Vučić o napadima iz Zagreba: "Srećan sam što mi nemamo tu vrstu frustracije i kompleksa kako oni imaju prema"