STROGI KRITERIJUMI: Evropski kupac ne prašta greške
Mnogi vozači „tojote“ u Evropi nisu svesni da je velika verovatnoća da je njihov ljubimac napravljen na Starom kontinentu! Čak dva od tri vozila prodata na kontinentu su napravili radnici „Tojote“ u jednoj od šest fabrika vozila i tri fabrike motora smeštenih u Portugalu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Turskoj, Francuskoj, Poljskoj, Češkoj Republici i Rusiji. Ukupna proizvodnja u Evropi je ove nedelje dostigla devet miliona vozila.Proizvodnja u Evropi je počela 1971. godine, gradnjom prve fabrike u Portugalu, gde se proizvodila prva evropska „korola“. Danas, 43 godine kasnije, u sedam evropskih zemalja nalazi se devet fabrika, što predstavlja ulaganje od više od osam milijardi evra.
Autonomni dizajn
- Evropski dizajn je dobio više autonomije u odnosu na japanski. Novi modeli se zato dizajniraju po ukusu evropskih kupaca - novi dizajn je veoma atraktivan, moderan i privlači poglede gde god se pojavi, a pravi predstavnici tog dizajna su nova generacija „ajgoa“, novi „jaris“ i CH-R koncept, upravo predstavljen u Parizu - rekao je Didije Liroj, direktor „Tojota motor Evropa“.
Na osnovu „Tojotine“ globalne vizije, poslovanje u Evropi će imati znatno veću ulogu na globalnom nivou, što će definisati buduće generacije automobila u evropskom A, B i C segmentu.
Čak 20 odsto hibrida
Danas, oko 20 odsto svih „tojota“ i „leksusa“ prodatih u Evropi su hibridi, a većina njih je takođe proizvedena u Evropi. Od početka ove godine, u Evropi je prodato više od 131.000 hibridnih vozila.
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)