Predstavljamo
ŠPANSKA SERIJA: Restilizovana seat ibica!
Osveženje izmene nisu radikalne, pa je nova „ibica“ dobila tek toliko „šminke“ da se razlikuje od prethodnika
Otkako je španski „Seat“ prešao u ruke „Folksvagena“ usledile su uspešne godine i prepoznatljivi modeli automobila koji su izgradili svoju poziciju na tržištu uprkos jakoj konkurenciji. Jedan od njih je i kompaktna „ibica“, najprodavaniji „Seatov“ model, koji je restilizovan i spreman da nastavi bitku za kupce.
Izmene nisu radikalne, pa je nova „ibica“ dobila tek toliko „šminke“ da se razlikuje od modela koji je na tržištu još od 2008. godine. To se pre svega odnosi na dorađena prednja svetla sa LED elementima, kao i na nove felne od 16 i 17 inča. Dostupne su i nove boje, a dodatna personalizacija omogućena je zahvaljujući novim kolor paketima i dvobojnim alu-felnama.
Izmene nisu radikalne, pa je nova „ibica“ dobila tek toliko „šminke“ da se razlikuje od modela koji je na tržištu još od 2008. godine. To se pre svega odnosi na dorađena prednja svetla sa LED elementima, kao i na nove felne od 16 i 17 inča. Dostupne su i nove boje, a dodatna personalizacija omogućena je zahvaljujući novim kolor paketima i dvobojnim alu-felnama.
Seat
Novi zvučni sistem
U kabini su restilizovani volan, ventilacioni otvori, instrument tabla i multimedijalni sistem, a upotrebljeni su kvalitetniji materijali mekani na dodir, kojima je obložen deo unutrašnjosti. Nova „ibica“ je opremljena info-zabavnim sistemom poslednje generacije sa navigacijom i DAB digitalnim radijom, a omogućena su i USB, blutut, ajpod i smartfon povezivanja. Na raspolaganju je i novi „Seatov“ zvučni sistem sa šest zvučnika, sabvuferom i pojačalom.
Sam zaustavlja vozilo
Bezbednost je povećana uvođenjem sistema koji prepoznaje umor vozača, kao i automatskog sistema kočenja posle sudara, koji zaustavlja vozilo kako bi se sprečile veće posledice i eventualni novi udarci. Dorađeno je i ogibljenje, čime je vožnja postala još udobnija, a u „drajv profajl“ opciji moguće je podesiti ga na sport ili komfort režim.
Seat
Motori
OSVEŽENA „KONJICA“
Novu „ibicu“ pokretaće četiri benzinska i tri dizel motora i svi zadovoljavaju „euro 6“ norme. Na raspolaganju su tri 1.0 benzinca, sa 75 KS (atmosferski) i sa 95 i 110 konja (turbo), dok je najjači 1.4 TSI, koji oslobađa odličnih 150 KS i 250 Nm, uz prosečnu potrošnju od samo 4,8 l/100 km. Od dizelaša su dostupni 1.4 TDI sa 75 konja, koji prosečno troši 3,4 l/100 km, kao i jače verzije sa 90 i 105 KS.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!