Masl kar u koži lava
Nema radikalnih izmena u odnosu na serijski 308, ali efektni detalji lansirali su ga u dizajnersku orbitu. Hromirani elementi, tri horizontalna sečiva pred hladnjakom, LED dnevna svetla s pokazivačima pravca tako što deo LED linije postaje narandžast i produžava se u pravcu smera. Radi veće estetike, ali i stabilnosti, ogibljenje je spušteno za sedam milimetara napred, a pozadi za 10 mm.
Karakter sportske spoljašnjosti postoji i u kabini. Kvalitetni materijali, jednostavnost, atraktivnost i sportski duh. Nakrcano je stilom, pa je ambijent veoma otmen. Ima i nedostataka, kao što je digitalni tač-skrin ekran. Veoma lepo rešenje, ali ne i praktično jer nedostaje dugmad. Ipak, sve se to zaboravlja kad se vozač uhvati za upravljač, sportskog obima, poravnat na dnu. Koža sa crvenim štopom ostavlja ukus najvišeg nivoa luksuza.
Sve postaje jasnije kad se pritisne dugme „Start“, smešteno između vozača i suvozača, u Džejms Bond stilu. Sekvencijalni automatik radi dobro, pa je sve spremno za pun gas. Pod haubom je 2,0-litarski BlueHDi dizel, koji raspolaže sa 180 konjskih snaga. „Lav“ ubedljivo grabi napred, pa do stotke stiže za solidnih 8,4 sekundi. Rupe pegla bez problema, a treba pohvaliti sve ostale performanse. Stabilnost u krivinama je na visokom nivou, ali smetalo nam je to što elektronska kontrola često reaguje agresivno.
Sve je ubedljivo, ali to nije ništa dok ne pritisnemo dugme „Sport“ i pređemo u drugu dimenziju. Instrument-tabla postaje potpuno crvena, ali bitnije je to što počinje praznik za uši. U kabini se tad čuje zvuk agregata V8! Nije šala jer akustičnu kulisu prave zvučnici u kabini. Pumpanje adrenalina tek tada počinje. Odziv gasa postaje snažniji, uz urlanje agregata, odnosno zvučnika, što ne smeta ni najmanje za potpuni sportski utisak. Pravi evropski „masl kar“, neviđeni osećaj!
Spektakl koji donosi 308 GT čini se mnogo bitnijim od cene od 28.900 evra!
Sekvencijalni menjač
KLACKALICE IZA VOLANA
„Pežo 308 GT“ raspolaže brojnih sportskim dodacima, poput sekvencijalnog biranja brzina. Automatski menjač dobro odrađuje posao, ali pri oštrim manevrima ili izlascima na pravac zna da bude neodlučan, pa je tada poželjno birati brzine manuelnim putem, odnosno klackalicama iza volana. U režimu „sport“ promene stepena prenosa su sa 0,31 sekundu skraćene na 0,16.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana