Vozili smo pežo 308 gt produžena sportska ruka nagrađivanog francuza
Masl kar u koži lava
Prvi put u klasi uveden je zvuk agregata V8. Iako je pod haubom dizel, vozač uživa u akustičnoj kulisi američkih ikona prošlog veka, koja stiže iz zvučnika
Vidi galeriju
Rika lavova je najjača do sada! Prvo je 308 pokupio prestižnu titulu Evropski automobil godine, a onda je stigao GT! Bomba na ulici u magnetik-plavoj boji, ukrašena LED sijalicama, pneumaticima od 18 inča, petokrakim felnama i dvostrukim izduvom pozadi! Sve oči prolaznika fokusirale su novog francuskog sprintera!
Mladen Radulović
Nema radikalnih izmena u odnosu na serijski 308, ali efektni detalji lansirali su ga u dizajnersku orbitu. Hromirani elementi, tri horizontalna sečiva pred hladnjakom, LED dnevna svetla s pokazivačima pravca tako što deo LED linije postaje narandžast i produžava se u pravcu smera. Radi veće estetike, ali i stabilnosti, ogibljenje je spušteno za sedam milimetara napred, a pozadi za 10 mm.
Mladen Radulović
Karakter sportske spoljašnjosti postoji i u kabini. Kvalitetni materijali, jednostavnost, atraktivnost i sportski duh. Nakrcano je stilom, pa je ambijent veoma otmen. Ima i nedostataka, kao što je digitalni tač-skrin ekran. Veoma lepo rešenje, ali ne i praktično jer nedostaje dugmad. Ipak, sve se to zaboravlja kad se vozač uhvati za upravljač, sportskog obima, poravnat na dnu. Koža sa crvenim štopom ostavlja ukus najvišeg nivoa luksuza.
Mladen Radulović
Sve postaje jasnije kad se pritisne dugme „Start“, smešteno između vozača i suvozača, u Džejms Bond stilu. Sekvencijalni automatik radi dobro, pa je sve spremno za pun gas. Pod haubom je 2,0-litarski BlueHDi dizel, koji raspolaže sa 180 konjskih snaga. „Lav“ ubedljivo grabi napred, pa do stotke stiže za solidnih 8,4 sekundi. Rupe pegla bez problema, a treba pohvaliti sve ostale performanse. Stabilnost u krivinama je na visokom nivou, ali smetalo nam je to što elektronska kontrola često reaguje agresivno.
Mladen Radulović
Sve je ubedljivo, ali to nije ništa dok ne pritisnemo dugme „Sport“ i pređemo u drugu dimenziju. Instrument-tabla postaje potpuno crvena, ali bitnije je to što počinje praznik za uši. U kabini se tad čuje zvuk agregata V8! Nije šala jer akustičnu kulisu prave zvučnici u kabini. Pumpanje adrenalina tek tada počinje. Odziv gasa postaje snažniji, uz urlanje agregata, odnosno zvučnika, što ne smeta ni najmanje za potpuni sportski utisak. Pravi evropski „masl kar“, neviđeni osećaj!
Mladen Radulović
Spektakl koji donosi 308 GT čini se mnogo bitnijim od cene od 28.900 evra!
Sekvencijalni menjač
KLACKALICE IZA VOLANA
„Pežo 308 GT“ raspolaže brojnih sportskim dodacima, poput sekvencijalnog biranja brzina. Automatski menjač dobro odrađuje posao, ali pri oštrim manevrima ili izlascima na pravac zna da bude neodlučan, pa je tada poželjno birati brzine manuelnim putem, odnosno klackalicama iza volana. U režimu „sport“ promene stepena prenosa su sa 0,31 sekundu skraćene na 0,16.
U TRENUCIMA KADA SE SUOČAVAMO SA NAJVEĆIM IZAZOVIMA, NAŠ ZADATAK JESTE DA NE DOZVOLIMO DA SRBIJA STANE Vučić: Daćemo sve od sebe da Srbija nastavi da ide napred