Isto kultno mesto
Četvrti jul uvek je bio crveno slovo za „fijat 500“: „veliki-mali auto“ i simbol masovne motorizacije u Italiji sa skoro 3,8 miliona prodatih primeraka, koji se čvrsto usadio u kolektivnu svest, predstavljen je na taj dan 1957. godine.
Pedeset godina kasnije, 2007, „Fijat“ je odlučio da iskoristi to nasleđe i krene dalje u budućnost: novi 500 je rođen i odmah je zabeležio uspeh. Osam godina kasnije, sa više od 1,5 miliona prodatih primeraka, ovaj model predaje štafetu novom modelu 500, s kojim se „Fijat“ priprema da se izbori s novim tržišnim izazovima, ne zaboravljajući svoje duboke korene.
Više zvaničnih podataka dostupno je posle zvanične premijere. Dostupan je u dve verzije - limuzina i kabriolet, s tri nivoa opreme: pop, popstar i lonž. Prvi nivo uključuje sedam vazdušnih jastuka, „jukonekt radio 5“ sa šest zvučnika, AUX-IN i USB priključke, komande na upravljaču i LED dnevna svetla kao standardnu opremu. Popstar verzija ima i manuelni sistem za kontrolu klime, hromirana kućišta za retrovizore i retro čelične ratkapne. Najjača „lonž“ oprema ima sofisticirane detalje poput panoramskog staklenog krova, aluminijumskih felni od 15 inča, hromirane prednje maske i brojnih aplikacija.
Lingoto u Torinu odabran je kao lokacija za svetsku premijeru. Novi 500 je kompaktan, dužine 357 cm, širine 163 cm, visine 149 cm i međuosovinskog rastojanja od 230 cm. Dizajn prednjeg i zadnjeg dela je promenjen, ali ipak je sačuvano ono što čini suštinu.
Po ukusu kupca
DRUGA KOŽA
Novi model nudi još jednu izvanrednu mogućnost koja neće prestati da vas iznenađuje. Naziva se „Sekend skin“ i predstavlja ekskluzivno prilagođavanje koje vam omogućava da svoju ličnost prenesete na karoseriju naručujući boju automobila i ostale detalje.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega