Tojota GT86 - čari vožnje na nož
Ukus zadnjeg pogona!
Pod haubom 200 konja, snaga pod zadnjim poklopcem. Motor 2,0 bokser, atmosferski, četvorocilindrični. Mesto - staza Nacionalne vozačke akademije. Jaka kombinacija!
„Tojota“ je dovezla sportistu za svaki dan. Jer cena od 33.000 evra nije neuhvatljiva. Ovo je GT86, naslednik „selike“. Nisko težište i motor pomeren unazad doneli su raspodelu mase 53:47. Manuelni šestostepeni menjač je kratkog hoda (u ponudi je i automatski). Brzinom munje ide iz treće u drugu, to je najvažnije.
Svaka krivina je radost. Poenta je, naravno, zaigrati zadnjim krajem. Lako se kontroliše u vožnji na nož. „Tojota“ kaže da je GT86 namenjen svim vozačima koji žele uživanje za volanom i koji se ne zadovoljavaju samo neophodnim. Slažemo se.
TOJOTA GT86
Motor: 1.998 cm3
Snaga: 197 KS pri 7.000 o
Masa: 1.180 kg
Dužina / širina / visina:
4.240 / 1.740 / 1.285 mm
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,2 s
Maks. brzina: 220 km/h
Oprema
Za 33.000 evra dobija se vrhunska oprema. Tu je samoblokirajući diferencijal, koža, grejanje sedišta... Doplaćuje se automatski menjač i navigacija u metalik boji.
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA