Audi A3 u Srbiji
Počinje prodaja u Srbiji!
Novi Audi A3 predstavlja kombinovanu tehnološku kompetenciju Audija u kompaktnom obliku. Sa svojom lakom karoserijom, arhitekturom enterijera i korisničkim interfejsom - model sa troja vrata ponovo postavlja standarde u svojoj klasi!
Spoljašnjost
Prednji deo karakteriše singl-frejm maska hladnjaka sa šest uglova i hauba motora sa istim linijama. Kao opcional Audi nudi xenon plus svetla, dok LED tehnologija kod dnevnih svetala čine A3 nepogrešivim, i to naročito noću. Na obe strane karoserije oštro je iscrtana tornado linija - još jedan klasičan element Audi dizajna.
Stajling pozadi sa ivicom spojlera iznad difuzora ističe širinu novog premijum kompakt modela. Podeljeni zadnji LED farovi pružaju varijaciju unutrašnje arhitekture, kao kod prednjih farova. Novi A3 ima jednu ili dve izduvne cevi sa leve strane u umetku za difuzor, u zavisnosti od motora.
Laka konstrukcija
Ultra laka konstrukcija je već dugo formula za uspeh i oznaku Audi brenda. Komponente sačinjene od strukturalno ojačanog čelika formiraju jaku strukturu u oblasti podvozja, A i B stubova kao i krovnog luka. U mnogim drugim delovima karoserije, korišćen je veoma jak čelik. Hauba motora i branici su sačinjeni od aluminijuma koji štedi preko 9 kg. Laka karoserija i ekonomični motori stvaraju sekundarne efekte kod celokupnog vozila. Mnoge komponente šasije, izduvni sistem i enterijer imaju smanjenu težinu. A3 1.4 TFSI teži samo 1.175 kg, što je za 80 kg manje u odnosu na prethodni model i on postavlja impresivne standarde u premijum kompakt klasi. Karoserija Audi A3 ima visok stepen bezbednosti od sudara.
Standardna oprema uključuje klima uređaj sa manuelnom kontrolom, prednja sedišta podesiva po visini, bord kompjuter sa ekonomičnim režimom, kao i veliki paket bezbednosnih sistema. Sedam vazdušnih jastuka obuhvataju i vazdušni jastuk za kolena vozača. Kod A3 Ambition standardna oprema obuhvata prednje farove za maglu i krajnje podesiva sportska sedišta.
Pogon
U ponudi su jedan TDI i dva TFSI motora za novi A3. Oni povezuju mnoge ekonomične tehnologije - direktno ubrizgavanje, turbo punjenje, inovativni termalni menadžment i start-stop sistem. U odnosu na prethodni model, troši oko 12 odsto manje.
Motor 1.4 TFSI ima 122 KS i 200Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100km stiže za 9,3 s i dostiže maksimalnu brzinu od 203 km/h. Kombinovana potrošnja iznosi samo 5,2 l/100km (120 g/km).
Motor 1.8 TFSI ima 180 KS. Do 100 km/h stiže za 7,2 s, a maksimalna brzina je 232 km/h. Troši 5,6 l na 100 km.
Dizelaš 2.0 TDI ima 150 KS, do 100 km stiže za 8,6 s i dostiže maksimalnih 216 km/h. U kombinovanom režimu troši samo 4,1 l na 100 km (106g/km).
Eko verzija 1.6 TDI stiže naknadno i troši samo 3,8 l/100km (99g CO2).
Motora 1.4 TFSI i 2.0 TDI standardno stižu sa manuelnim menjačem sa šest brzina. Kod motora, 1.8 TFSI S tronic sa sedam brzina je standardni deo opreme. Krajnje ekonomičan prenos sa duplim kvačilom integriše slobodnije funkciju u kombinaciji sa Audi drive select. Pogon je prednji, dok quattro stiže naknadno.
Zabava
Modularna infotainment platforma će imati svoj debi kod novog A3. Na MMX tabli
(Multi-Media extension) koristi se za sve glasovne kontrole, online, medije, navigaciju i telefonske funkcije. Ekran ima ili 5,8 inča ili 7 inča dijagonalno. Opcionalna MMI navigacija plus je medijski centar sa 60 GB kapaciteta memorije, DVD-om i glasovnom kontrolom sa celom rečju... Alternativa Audi sound sistemu je opcionalni Bang&Olufsen sound sistem, čije pojačalo ima 705W snage i 14 zvučnika. Audi connect sistem povezuje sve infotainment tehnologije.
A3 ima 16 godina dugu istoriju. Prva generacija se pojavila 1996. godine, druga 2003. i bila je još uspešnija sa prodatih 1,8 miliona vozila. U konkurenciji koja se u međuvremenu razvila, A3 je impresivno dominirao u premijum kompakt klasi.
Enterijer i oprema
Izgled enterijera je drugačiji za svaki nivo opreme - Attraction je moderna, Ambition je sportska i Ambiente je luksuzna varijanta. Enterijer je u crnoj i titanijum sivoj boji, a kao alternativa, kreirani su sveži akcenti, poput bež, braon i u narandžastoj boji. Postoje i opcionalne presvlake za sedišta od različitog kvaliteta ili kože kao i koža/Alcantara varijanta. Prtljažnik nudi osnovni kapacitet od 365 litara, ili 1.100 litara sa spuštenim sedištima.
Dodatna oprema
Audi nudi i mnogo atraktivne dodatne opreme. Ona obuhvata paket svetala u LED tehnologiji za enterijer (standard kod opreme Ambiente), panoramski stakleni šiber, sportska sedišta, sedišta sa grejanjem, convience key, deluxe automatski klima uređaj sa ekonomičnim režimom, pomoćno grejanje i adaptivna svetla za xenon plus farove, koja mogu biti dopunjena asortimanom varijabilnih farova.
Podesite vešanje
Audi drive select sistem (standard kod opreme Ambition) povezuje pedalu gasa, volan i S tronic. Pritiskom na dugme, vozač odlučuje da li ovi sistemi rade u komfor, auto, dinamičnom, individualnom ili ekonomičnom režimu. U ovom poslednjem opcionalni deluxe automatski klima uređaj i adaptivni tempomat. Elektromagnetska kontrola amortizera omogućava da vozač odabere između komfornog i sportskog režima.
Dimenzije
Dizajniran je sažetim linijama, dok su dimenzije kompaktne. Njegova dužina od 4.237 mm i visina od 1.421 mm su praktično iste kao i kod prethodnog modela. Ali proporcije imaju izrazitiji sportski izgled: Međuosovinsko rastojanje je povećano za 23 mm na 2.601 mm. Prednji ispust je sada kraći, a njegova širina je povećana za 12 mm na 1.777mm.
VUČIĆ PRED VIŠE HILJADA LJUDI NA OTVARANJU DEONICE MORAVSKOG KORIDORA: Nećemo dati zemlju najgorima u ruke! Već sutra od 9 auto-putem do Vrnjačke Banje!