U zemlji u kojoj se svaki dan pije čaj opala prodaja čajanka zbog toga što mlađa popilacija ne voli tople napitke

LONDON - Prodaja čajnika u Britaniji, zemlji u kojoj se tradicionalno svakog dana pije čaj, opala je i pored porasta prodaje malih kućnih aparata, pokazalo je novo istraživanje.

Električni čajnik (ketl) je standard u Britaniji već godinama, ali je njegova prodaja opala u korist drugih aprata poput aparata za kafu i protočnih bojlera, pokazalo je istraživanje firme "Mintel".

Razlog, kažu iz "Mintela", je taj što mlađe generacije ne vole tople napitke, a domaćinstva koriste ono što imaju u kući - protočne bojlere, šporete...

Za razliku od čajnika, prodaja malih kućnih aprata je porasla, a razlog tome je što mušterije sve više vremena provode kod kuće i umesto izlazaka u restorane, hranu i piće spremaju u svom domu.

Stručnjaci međutim upozoravaju da je taj trend u padu pa se može uskoro očekivati i pad prodaje aparata.