Lekari u niskom startu spremni za porođaj, tata snima ceo događaj tabletom... Sve je uočičajeno... A onda se pojavljuje beba

Reklame u kojima je glavna zvezda beba su uvek izazivale najveću pažnju. Čovek se nekako u startu razneži kada se najmlađi pojave na TV.

Ipak, indijska reklama za MTS Telekom koju je pregledalo 25 miliona ljudi za manje od 4 meseca, izazvala je podeljene reakcije u javnosti zbog kontroverznog sadržaja.

Priča nas uvodi u porođajnu salu baš u trenutku porođaja.

Lekari u niskom startu spremni za porođaj, tata snima ceo događaj tabletom... Sve je uočičajeno... A onda se pojavljuje beba...
indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 


E onda počinje (za neke jeziv) šou.

Beba otima tati tablet i preko Interneta se informiše kako se preseca pupčana vrpca.

indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 

Pošto je saznala sve što je zanima, beba uzima od doktora instrumente i sama sebi preseca pupčanu vrpcu.
indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 


Potom uzima telefon babici i sa njom pravi selfi objvaljujući ga odmah na Instagramu.

indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 

Potom odlazi do laptopa, aktivira GO LIVE aplikaciju i odlazi iz sale.
indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 


U međuvremenu samo zastaje da slika onesevešćenog i prestravljenog doktora.

indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 

I dok je zaposleni u bolnici na Youtjubu prate...

indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 

Beba se upućuje ka izlazu.

indijska-reklama-za-internet.jpg
Youtube 

Uostalom pogledajte reklamu i procenite ko je upravu.

http://www.youtube.com/watch?v=AzWK-x5WlXk