Pojedinim građanima naše zemlje ponovo stižu poruke prevare u ime "Pošte Srbije" u vezi sa dostavom pošiljke koja navodno ne može biti dostavljena zbog netačne adrese. Zapravo je reč o masnoj prevari koja kruži mesecima unazad.
Čitalac Kurira M. K. kaže da mu je ova poruka stigla baš kada je čekao dostavu paketa.
- Pošta Srbije: Vaš paket je stigao u naše skladište. Ne možemo da isporučimo jer su podaci o adresi netačni. Kada unesete tačne podatke isporučićemo vam u roku od 12 sati. Odgovorite i zatim izađite iz tekstualne poruke i otvorite je ponovo da biste aktivirali vezu ili kopirajte vezu... - glasi sadržaj sporne poruke.
- Ceo dan sam čekao kurira i odjednom mi stiže ova poruka. Bio sam toliko skoncentrisan i usredsređen na to da umalo nisam kliknuo na link. Znam za ovu prevaru, ali nisam znao da se ponovo pojavila. Ljudi treba da obrate pažnju na sadržaj i da nikako ne klikću i ostavljaju podatke da ne bi ostali bez para na računu - naše naš čitalac.
Podsetimo, iz "Pošte Srbije" ranije su napomenuli i da građani obrate pažnju na broj sa kojeg je poslata poruka. Istakli su da su već neko vreme na udaru prevaranata koji, koristeći logo i ime firme, pokušavaju da dođu do brojeva kartica i sigurnosnih kodova kako bi im oteli novac.
Upućeni su savetovali da SMS poruke koje stignu, građani obrišu ili blokiraju i da nipošto ne unose podatke sa kartice i sigurnosne kodove na link koji je u poruci.